Gratis marknadsföring
Gratis marknadsföring Om e-böcker, nyhetsbrev, hemsidor oa kunder

Ja, tack skicka mig e-boken gratis

I den här boken får du bl. a. lära dig:

  • hur du skapar en hemsida som ger resultat för din marknadsföring
  • hur de som lurar Google gör
  • hur du får många besökare till din sajt
  • hur du använder dig av smarta sökord/nyckelord
  • hur du blir expert inom ditt område och blir betraktad som en sådan

Du får också lära dig:

  • hur du marknadsför dig effektivt som talare
  • hur du kan använda dig av e-böcker och en ”riktig” bok för din marknadsföring
  • hur du bygger upp en sändlista för dina nyhetsbrev
  • varför du bör ge bort värdefull information alldeles gratis
  • hur marknadsföring som är gratis kommer att fungera i framtiden

 

Ja, tack skicka mig e-boken gratis

Lite om författaren Holger Wästlund

Jag som har skrivit boken har både jobbat som solokonsult och jag har varit VD för flera företag i olika storleksklasser – det största med ca 2500 anställda. Jag har dessutom som managementkonsult hjälpt många att komma igång med egna företag eller utveckla de företag de redan har.

Jag har i dessa olika roller själv använt mig av och även sett hur andra prövat olika marknadsföringsåtgärder. En del har lyckats, andra inte. Jag hoppas att du slipper gå igenom alla de prövningar som andra tvingats till. Jag beskriver i denna bok bara det som lyckats och rakt på sak.

Holger Wästlund

Ja, tack skicka mig e-boken gratis

Här är några företagare som haft nytta av denna bok:

(Betyg och kundrecensioner från Adlibris och Bokus)

"Gratis marknadsföring - del 1 " Denna bok gillar jag särskilt, den visar enkelt och opretentiöst hur man effektivt når ut med budskap, varumärke och idé. Maria Bielke von Sydow, företagare och förlagsägare

"Gratis marknadsföring - del 1 " Här finns ett flertal checklistor att arbeta efter som jag av egen erfarenhet vet fungerar i praktiken. Elisabeth Jönsson, företagare inom kommunikationsstrategi  

"Gratis marknadsföring - del 1 " Rekommenderar att du har ett anteckningsblock tillgängligt när du läser, då det som delas är något som du omgående vill omsätta i handling. Andreas Bodin, företagare inom IT- och management

"Gratis marknadsföring - del 1 " En källa som tar upp allt man behöver veta om gratis marknadsföring, summerar kunskapen och gör det lätt att förstå. Jag driver själv företag där marknadsföringen är livsviktigt! Robert Österman, företagare inom artistbranschen

"Gratis marknadsföring - del 1 " Det är precis vad en företagare behöver veta för att få företaget att blomstra i en djungel av konkurrens. Zara Szekér, företagare inom professionellt skrivande:

Ja, tack skicka mig e-boken gratis