78 % skulle vilja jobba hemifrån men det är bara 39 % som gör det
78 % skulle vilja jobba hemifrån men det är bara 39 % som gör det
- 84 % anser att det är viktigt att kunna jobba flexibelt
- 39 % vill helst jobba från ett kafé
- 53 % eftersträvar bättre balans mellan jobb och fritid
- 39 % anser att man skulle få mer gjort om man kunde jobba hemifrån
(Detta enligt en färsk undersökning av 5000 yrkesverksamma + 2500 ungdomar i den s.k. ”app-generationen” i Europa. Källa: Klicka här.)
Men, som sagt, det är bara 39 % som jobbar hemifrån trots att det är 78 % som skulle vilja göra det.
Många har funderingar kring:
- Hur marknadsför jag mig om jag jobbar hemifrån?
- Hur skapar jag tillräcklig lönsamhet hemifrån?
- Hur hittar jag en egen unik affärsidé?
- Kan jag testa min affärsidé utan att det kostar något?
- Är E-handel något för mig?
- Hur tjänar man pengar genom att skriva på nätet?
- Hur gör jag för att få min blogg lönsam?
- Hur skapar jag informationsprodukter på bästa sätt, t.ex. e-böcker?
- Hur gör jag för att haka på hälsotrenden?
Alla dessa frågor och flera därtill får du besvarade i boken ”Jobba hemifrån – så här hittar du din egen unika och lönsamma affärsidé”.
Här är några företagare som har haft nytta av denna bok:
Mats Ekman, illustratör
Holger Wästlund har verkligen trängt in i problemet med att jobba som egen företagare och boken innehåller massor av råd och idéer om vad man ska jobba med, hur man ska jobba och – hur man inte ska jobba.
Meningen med boken är att fungera som guide och idéspruta. Jag kan nästan garantera att du kommer att hitta en hel massa saker som du bara inte har tänkt på.
Stefan Nicolaisen, systemprogrammerare
På 120 sidor guidar Holger Wästlund oss på ett inspirerande och lättsamt sätt
och delar generöst med sig av tips och trix. Både för- och nackdelar
gås igenom. Många råd om e-handel, affärsidéer, bloggar, e-böcker mm
finns med. Alla tips passar inte alla men det gav åtminstone mig en knuff
med några saker som jag ska prova. Jag rekommenderar dig att läsa den!
Rikard Stenberg
’Jobba hemifrån’ känns väldigt aktuell och täcker många områden som är speciellt i ropet just nu men också massor med information rörande moderna marknadsföringsprinciper såsom bloggar, webbkurser, e-handel, etc.
Allt beskrivet på ett lättfattligt och inspirerande sätt – rekommenderas inte bara för den som vill driva sitt eget företag utan även för många andra som äger eller jobbar för företag med ett antal anställda!
Beställ ditt ex. av boken här